I forbindelse med den igangværende Covid-19 pandemi har mange virksomheder valgt at sende deres medarbejdere hjem for at arbejde, og hjemmearbejdspladser er således blevet en integreret del af hverdagen. Dette er også tilfældet hos BK Engineering, hvor vores konsulenter har ydet support via virtuel adgang og digitale kommunikationsplatforme siden pandemiens begyndelse – et tiltag som vi har haft positiv erfaring med og fortsætter med, når samfundet åbner op på ny.
Det seneste års tid har været præget af den globale Covid-19 pandemi. Store dele af Danmark og verden har været enten delvist eller helt lukket ned i perioder for at inddæmme smitten, og der er blevet vendt op og ned på dagligdagen. Der lader dog til at være lys forude, og det danske samfund begynder så småt at se frem mod en ny genåbning ovenpå endnu en nedlukning.
Som så mange andre virksomheder under Covid-19 pandemien har vi hos BK Engineering også måtte tænke kreativt og tage nye metoder i brug samt udvide brugen af kommunikationsplatforme for at opretholde samme gode service for vores kunder, samtidig med, at der skabes sikkerhed for vores ansatte og familier samt det øvrige samfund.
I forbindelse med den nationale nedlukning i foråret 2020 blev vores fysiske kontor i Aalborg gjort virtuelt, og vi udbyggede brugen af hjemmearbejdspladser for vores ansatte. Et tiltag vi er fortsat med, og som vi har haft positiv erfaring med. Vores udsendte konsulenter har ligeledes arbejdet hjemmefra, hvorfra de er fortsat med at yde support og skabe værdi for vores kunder trods nedlukning og afstand. Digitale platforme såsom Microsoft Teams og Skype har gjort det muligt for vores konsulenter fortsat at være i tæt kontakt med de virksomheder de er tilknyttet.
I takt med at samfundet gør klar til at genåbne på ny, er vores konsulenter også så småt begyndt at vende retur til vores kunders fysiske faciliteter - såfremt kunden ønsker dette. Vi har konsulenter som sidder eksternt på kundens kontorer ligesom vi også har konsulenter som fortsat hjælper til fra hjemmekontoret. Rammerne er op til jer. Vi har ligeledes mulighed for at skræddersy løsninger, hvor vores eksperter er tilstede på jeres faciliteter enkelte dage, mens de yder support via virtuel adgang ugens resterende dage.
Har du eller din virksomhed brug for en ekstern konsulent, så tøv ikke og tag kontakt til Lars Nymann på tlf.: +45 42 12 03 71. Sammen finder vi den løsning, der passer bedst til jeres virksomhed. Hvad enten det er på jeres virksomhed eller via virtuel adgang fra konsulenten.